vrijdag 18 augustus 2017

Mist

Wat was het mistig afgelopen woensdag!
Ik was op het strand en zag geen hand voor ogen.
Na ongeveer een half uurtje prikte de zon er toch door heen.



Daar is de zon!

Opknapklusje

Aan de rand van ons dorp zie je dit

Of dit

Vorige week was het wel helder op het strand

Helaas lag er toen paraffine op het strand.
Dit komt van schepen. Het lijkt op een spons maar het is hard.

Lekker broodje aardbeien mmm

Wat ben ik toch ijverig!
Ik lijk Teunie wel haha

Deze is ook heel ijverig

Veel schuim op het strand

8 opmerkingen:

  1. De mist was plaatselijk, hier niets gehad.
    Je bent een bezig bijtje...!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk als je zo ijverig bent, en tóch tussendoor kunt genieten van het strand de tuin en je honden :-) kijk denk ik, dat heb je nou echt aan je harige makkers te danken, je móet eruit, anders was jij zo'n mens dat altijd aan het werk was :-)
    een prachtige serie,
    vraagje: waar gebruiken de schippers die paraffine voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gewéldig die poes onder die stoel, wat een plaatje!
    De mist kwam blijkbaar niet heel ver het land in want hier zagen geen mist.
    Ja heerlijk zo'n boterham met zomerkoninkjes , daar lusten we wel papa van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stoeltje. Ik neem aan dat de stoel opgeknapt moet worden en niet de poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra,

    nou he... wat een dikke mist!
    Het heeft wel wat, maar ik vind het toch lekkerder, als ik de zon weer te voorschijn zie komen!!

    Mooie serie foto's weer.
    Zo haarscherp en duidelijk...

    En jij, als Teunie, aan de slag.
    Lekker bezig, rust roest...

    Groetjes van Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is genieten van je foto's
    en wat is het toch mooi daar aan de rand van je dorp

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat woon je toch mooi! Ik ben er best wel een beetje jaloers op !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij boffen allebei met de omgeving waar we wonen. Maar jij helemaal zo vlak bij het strand! Altijd genieten als de zon uiteindelijk toch tevoorschijn komt.
    De foto van de hommel vind ik fenomenaal!
    Nog bedankt voor je lieve woorden en ons fijne contact. Het heeft me goed gedaan.
    Liefs Kakel

    BeantwoordenVerwijderen