zondag 30 juli 2017

Wolkenluchten

Het is de laatste tijd dan wel geen mooi vast zomerweer, de mooie wolkenluchten die we er voor in de plaats krijgen zijn toch wel heel erg mooi!




 Met al die nattigheid zie je hier en daar ook paddestoelen opkomen

 Mijn rozen heb ik gesnoeid in de hoop op nog een bloei

 De stokrozen doen het ook goed

 Nestje jonge poesjes, de kleine is een pleegkind

 Restanten van een ballon die in Engeland is opgelaten ter nagedachtenis aan een jongen die is overleden aan een spierziekte. Ik vond dit op het strand. Via facebook kon je reageren wat ik uiteraard heb gedaan.
De nabestaanden waren zo blij met dit "teken van leven" van hun zoon, broer en neef.
Dus ik ook weer blij dat ik de moeite heb genomen (fijn om iemand blij te maken met een klein gebaar)

Vaste prik na onze strandwandeling, koffie en thee en een bak water voor de honden.


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's en wat bijzonder van die ballon. Dat zo een klein gebaar iemand zo blij kan maken. Eigenlijk zouden we iedere dag van die kleine gebaren moeten maken.
    En haal weg die poezen. Ik wil zo graag een kat maar ten strengste verboden hier.
    Is dat kopje koffie bij jeweetwel? Ik ben na 2 keer teleurstelling niet meer gegaan en zoek een ander leuk adres. Jij vertelde dat je beneden ging zitten toch? Ik vond het daar altijd zo leuk maar nu dus niet meer. wel te rusten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Helene het is bij jeweetwel.
      Inderdaad beneden, wij zijn erg tevreden en de jongens daar zijn ook lief voor de honden.

      Verwijderen
  2. Een echte Nederlandse zomer, de temperatuur is prima...!
    Mooie wolkenluchten en af en toe een buitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt gelijk, de wolkenluchten zijn écht prachtig.
    Wat een schattige poesjes, jonge dieren zijn altijd zó leuk.
    Heel bijzonder die gedachte achter die aangespoelde ballon . Lief dat je er aandacht aan hebt gegeven, een kind veliezen moet vreselijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh die katjes...
    als ik die zie wil ik ook weer een katje..
    fantastisch die stokrozen, wil ik ook:-) nog liever dan een katje, want dat moet ik nooit meer doen :-)

    wat een luchten hebben wij in nederland hé, de mooiste heb ik me wel eens laten vertellen, maar is dat nou niet een beetje overdreven:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die wolken zijn boeiend om te zien zoveel verschillen ... een blauwe lucht is gewoon maar blauw maar wel heel zomers natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige luchten, zomaar gratis te bezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De foto's van die mooie luchten zijn prachtig. Je hebt gelijk, Die mooie luchten hebben we veel kunnen zien de afgelopen weken, maar ik houd niet zo van die harde wind.

    BeantwoordenVerwijderen